El porro Fènix

Pots trobar més articles relacionats amb l’hort – tècniques; solucions; alternatives – a la pestanya que hem anomenat “Hortipèdia“. Fes-hi una ullada.


Porro FènixCom l’Au Fènix, que reneix de les cendres, els porros reneixen de les soques.

S’ha de partir de la idea que dels porros no només se’n consumeix la part blanca sinó també les zones tendres de les fulles verdes – sembla ser que aquestes són, justament, les més interessants, nutricionalment parlant.

Donant això per assumit, si voleu gaudir per duplicat dels porros del vostre hort, quan veieu que tenen la gruixària adequada per ser collits, en comptes d’arrencar-los d’arrel, simplement els talleu amb una navalla arran de terra. Així en fareu una primera menjada.

Al cap de poc, veureu rebrotar el porro de la seva soca, fins i tot amb més força que a l’inici, i passat un temps podreu fer-ne una segona menjada. Això ho hem provat a Phoenicurus, com podeu veure a la foto.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.